Terminsstart T3!

Första skoldagen i termin 3 är gjord. Känns så himla kul att vara tillbaks! Det märks tyvärr att klassen blivit mindre pga. ej uppnåd behörighet (spärrmoment) men det är även en hel del nya ansikten från tidigare spärrade elever som nu är behöriga. Var ärligt talat lite nervös imorse då några av mina närmsta vänner inte längre går i samma klass. Jag saknar er enormt och skolan är inte densamma nu. <3 Hittade dock Sofie och Nils nästan direkt så då kändes det genast lite bättre.

Vi hade en kort terminsintroduktion och sedan föreläsningar i Kakexiprocessen samt omvårdnasteori i praktik utifrån klinisk verksamhet. 

Just det, idag fyller bloggen 1 år. Känns som det var igår jag började skriva om min utbildning! :) 

Kommentarer

Kom ihåg

Trackback

Hejsan! Mitt namn är Marie och studerar sjuksköterskeprogrammet vid Ersta Sköndal Högskola i Stockholm. Här skriver jag om min resa mot mitt framtida yrke. Allt i från den klassiska tenta-bubblan, spännande kurslitteratur, toppar och dalar och allmänt härliga stunder som man så ofta upplever som student.